Veelgestelde vragen


Wij hebben onze webshop zo ingericht dat wij het bestelgemak en de service kunnen bieden die je van ons gewend bent. Belangrijk om te weten is dat je bij de eerste keer inloggen in de nieuwe omgeving met jouw bestaande gegevens eenmalig een nieuw wachtwoord dient aan te maken. Je e-mailadres blijft ongewijzigd.

Heb je nog geen account?
Dan kan je een account aanvragen via de button ‘Account aanvragen’ of in ‘Account’ kiezen voor registreren. Het enige dat je nodig hebt is een Shops United klantnummer

Heb je nog geen Shops United klantnummer dan kan je een account aanmaken bij Shops United via; Registreren. Vervolgens kan je in dat account je klantnummer zien en een account aanvragen voor Shops United Verpakkingen.


Bestellen


Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gelukt?

Je bestelling wordt automatisch geregistreerd nadat je op de knop ’Afrekenen’ in de kassa hebt gedrukt. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Wanneer je de orderbevestiging niet heeft ontvangen check dan eerst de spam en/of ongewenste item box.

Heb je deze alsnog niet ontvangen kan je de order ook terugvinden in jouw persoonlijke account.

Wij hanteren een minimale orderwaarde van € 50,00

Verzendkosten

Voor bestellingen onder € 150,00 (exclusief btw) brengen wij € 9,95 (exclusief btw) in rekening.
Voor bestellingen vanaf € 150,00 (exclusief btw) rekenen wij geen verzendkosten.

Betalen


Hoe kan ik betalen?


Er is één manier van betalen bij Shops United Verpakkingen. Je krijgt een factuur van Shops United. Hierbij gelden dezelfde betalingsvoorwaarden als voor jouw verzendingen.


Bezorgen


Kan ik mijn bestelling volgen?


Zodra wij jouw bestelling hebben klaargezet ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link waarmee je de zending kunt volgen.

De bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, vandaag verzonden.
(mits voorraad toereikend)

Account


Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?


Je factuuradres en e-mailadres zijn gekoppeld aan de klantgegevens bij Shops United. Wil je deze gegevens wijzigen? Geef dit dan door aan je Sales accountmanager of de supportafdeling.

Je kan wel zelf een ander afleveradres toevoegen/aanmaken bij het afrekenen.


Favorieten


Hoe maak ik een favorietenlijst aan?


Zie link voor toelichting: favorieten